29 elokuuta 2013

Urheiluvaatteet on mun aatteet

Vaatehullu kun olen, niin se hulluus ulottuu myös urheiluvaatepuolelle. Kun olen myös tarkka värien suhteen, niin kaiken pitää trimmata aina myös näissäkin vaatteissa toisiinsa.  Käytiin yhtenä päivänä vähän fillaroimassa ja päälleni valikoitui vähän eri valmistajien  vaatteita. Punalila takki on Adidaksen juoksutakki, joka oli kesällä ihan pakko ostaa ja sen hankin Stockkalta. Pinkki-mustat kengät on Reebokin. T-paita on Seppälästä ja oli ihan ostaa tuon positiivisen tekstin vuoksi. Pinkki fillarikypärä naurattaa aina välistä lähipiiriä, mutta musta se on vaan niin magee, että käytän sitä silti. 




Itse olen sitä mieltä, että kun vaatteet on mukavat. Itse tykkään, liikkuminenkin on hauskempaa kun on kivat vaatteet. Suosittelen kokeilemaan.

2 kommenttia:

  1. Mulla on hankittuna Yyterin kuntolomaviikolle saman sävyiset vaatteet kuin nuo sun;) taisin kyllä jo mainitakin jossain kohtaa. Kuukauden päästä pääsen Yyterin dyyneille kahvakuulailemaan ja mitä kaikkea kivaa siellä onkaan ohjelmassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä väri antaa lisäpotkua urheiluun ;)
      Säkin varmaan suoriuidut hienosti siellä Yyterin dyyneillä ;)

      Poista