sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Mun treeniviikkoni

Mari aiemmin kertoi omasta treeniviikostaan. Musta on aina kiva nähdä ja kuulla, että miten muut treenaavat. Mullahan on vakiona on aina se kolme Elixia kertaa viikossa. Kuitenkaan en siellä tee aina samoja juttuja, vaan usein treenit on vapailla painoilla harjoittelua ja aina vähän erilaista. Mä en siis tee enää nykyään normisalitreenejä, vaan enemmänkin olen siirtynyt kiertoharjoittelusysteemiin, joka sopii mulle tosi hyvin.

Esittelen siis treeniviikkoni kuvin.

 Maanantaina oli normiaamutreeni Elixiassa kiertoharjoittelun merkeissä (tunti).


Tiistaina sulkapallotreeni Marin kanssa (45 min). 


Keskiviikkona "tappotreenit" personal trainerin eli Tony Antuksen kanssa Elixissa (oma alkulämmittely 20 min ja PT treeni 55 min).


Torstaina joogaa upeassa auringonpaisteessa (tunti).    


Perjantaina kiertoharjoittelua Elixiassa työkaverin kanssa (tunti).



Lauantai ja sunnuntai on ollut sitten palautuspäivät eli ei ollenkaan treeniä.

Tällainen viikko siis itselläni tällä kertaa. 
Nyt on siis vakitreenipäivät ma, ti, ke ja pe. Näiden lisäksi sitten vielä teen jotain yhtenä päivänä viikossa ja pidän kaksi lepopäivää joka viikko (tai ainakin pyrin siihen).

Mun muita lajejani on yleensä vesijuoksu, pyöräily, sauvakävely tai rappuskävely. Niitä sitten lisätään tuonne joillekin välipäiville aina tilanteen mukaan.

Maiju

3 kommenttia:

  1. Jösses. Onneksi olet muistanut lepopäivätkin. Ja muistathan hengittää? Eka kuvasta voisi päätellä jotain muuta :)
    Oma kuntoilu meni jäihin sitkeän flunssan takia, mutta eilen jo lenkkipolulla ja ihmeen hyvin jaksoin (55 min.). Ihanaa alkanutta viikkoa.

    VastaaPoista
  2. Apris... Kyllä mä hengitän aina välillä ;)

    VastaaPoista
  3. Hei,

    Sait juuri uuden lukijan. Minusta on tosi mukava lukea erilaisia blogeja ja löytää niistä vinkkejä omaan elämään. Tähän asti olen selaillut erilaisia muotiblogeja ja tänne löysin Preferitan kautta.

    Itse olen 48-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta ja olen ahkeroinut Elixian erilaisissa jumpissa ja salilla reilun vuoden verran. Kyllä tekee istumatyöläiselle enemmän kuin hyvää... Itsellänikin oli vuoden vaihteessa muutama harjoitus personal trainerin kanssa ja se oli tosi rääkkiä. Olo oli treenin jälkeen puolikuollut mutta onnellinen...

    VastaaPoista