05 syyskuuta 2013

Sulkapalloa pelaamassa

Käytiin Marin kanssa tiistaina pelaamassa taas sulkapalloa. Mehän tätä vakivauroa mietittiin jo viime keväänä kovasti. Sitten lopulta kun päätettiin vakivuoro ottaa ja sain mailan hankittua, niin mun olkapääni meni sanomaan rits, räts ja ruts. Mulle on tehty olkapääleikkauksia oikeaan käteen kaksi ja vasempaan yksi. Tämä oli tietenkin tuo oikea olkapää, josta epäilen, että ankkurit pettivät.

No olen nyt sitten pidättäytynyt muutaman viikon ajan sulkiksen pelaamisesta, mutta normaaliin tapaani olen kyllä käynyt treenaamassa Elixiassa normijuttujani. Halusin kuitenkin nyt lähteä kokeilemaan, että onnistuuko pelaaminen. Työfyssari antoi vinkin, että kannattaa kokeilla kinesio-teippausta. No mähän teippasin tuon olkapääni (miehen avustuksella).

Aamulla varovasti kokeilin, että nouseeko tuo käsi korkealle ja tuntui vähän kiikun kaakun, että  nousee. Mun olkapäävikani on rakenteellinen eli olkapääni ei oikein pysy paikoillaan, vaan se klonksuu pois kuopastaan ja aiheuttaa siinä tilanteessa aina sellaisen kiroiltavan kivun, kun solahtaa pois paikoiltaan.


Näillä siis lähdettiin liikenteeseen ja kohti pelikenttää.


Mä sain Marin heti "rentoutumaan" ja hän näytti, että kuinka se maila heiluu. 


Tämäkin "positiivinen" ongelmallisella olkapäällään löi mailaansa näin korkealle. 
Eikä tuntunut missään. Mielestäni tämä taisi olla jopa hyväksi tuolle olkapäälle. Pelkään niin kovasti, että kun liikkeet rajoittuvat, että olkapäähän tulee vielä jäätynyt olkapää -ongelma.


Eli tämän pelin opetus oli se, että vaikka ensiksi tuntuu, että ei pysty, niin sitten vaan pystyy kuitenkin.

Mä NIIN taistelen tätä ongelmaani vastaan, enkä anna periksi.

Maiju

2 kommenttia:

  1. Hyvin se meni, vaikka ensin luulin, että sun käsi lähtee irti... :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh heh. No onneksi nahka pitää sen käden ihon sisäpuolella jos lähtee irti

      Poista