15 lokakuuta 2013

Zemgearin tossuja

Marin kanssa kiersimme sunnuntaina I love me -messujen terveyspuolta ja yritimme pitää silmät avoimina kaikelle kivalle.

Minä ihastuin kesällä paljasjalkakenkiin, kun hankin itselleni ensimmäiset sellaiset. Olen niitä mun tossujani käyttänyt vähän joka paikassa. Tämän jälkeen olen yrittänyt pitää silmäni auki vastaavien tossujen suhteen muutenkin. Nyt messuilla esiteltiin Gemgearin paljasjalkatossuja, jotka alkoi heti kiinnostamaan. Juttelin Fysioterapia Funfysio Oy:n edustajan kanssa näistä ja tulimme vakuuttuneiksi Marin kanssa, että tällaiset tossut me halutaan.

Tossut soveltuvat erilaisiin liikuntamuotoihin. Itse haluan omani salikäyttöön. Välistä salilla on joidenkin liikkeiden kanssa mahdotonta pysyä ilman, että kengät luisuvat. Näiden kenkien pohjat ovat sellaiset, että pitoa löytyy.  Nyt joudumme vain odottamaan, että tossut tulevat marraskuun puolella Suomeen ja sitten päästään valitsemaan omat tossumme.



Tämä malli mua hieman kiinnosti. 


Tässä kuvassa taas olevista tuo punalila-mustilla tehosteilla voisi olla aika magee. 


Kerromme lisää tossuista ja käyttökokemuksista kunhan saamme omamme.

Marraskuuta odotellessa.

Maiju

2 kommenttia:

  1. Hiljaista on ollut tossujen suhteen, joten eipä paljon pysty kokemuksistaan kertomaan. Sääli. Kaikki eivät toimi hyvien tapojen mukaisesti; se on valitettavaa. Itselläni alkaa olla tilanne se, että salille on uudet tossut hankittava, joten ehkä sitä pitää katsastaa tarjonta uusin silmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivo on menetetty. Ehkä kannattaa katsastaa kilpailevaa tossujen valmistajaa.

      Poista