03 maaliskuuta 2014

Osteopaatin käsittelyssä

Kävin viime viikolla Osteomicin  Harri Röynän käsittelyssä. Tämän mahdollisti minulle kanssabloggari Mari, jolta sain pari hoitokertaa joululahjaksi. Jostain syystä mulle on aina tuo ajan varaaminen vaivalloista, mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.

Mitä tekee Osteomic?
Osteomic on ensiluokkaisia terveyspalveluita tarjoava yritys keskeisellä paikalla Helsingin Pasilassa.
Hoitomuotoina ovat ortopedinen osteopatia ja urheiluhieronta.



Alkuun Harri teki alkuhaastattelun. Vai meniköhän se taas niin, että meikäläinen puhua pälpätti ja toinen koitti vaan napata koppia, kun puhetta tuli niin paljon.


Kyllä me yhteisymmärrykseen päästiin aika  nopeasti näistä mun ongelmistani. Mun ongelmanihan on olkapäät ja selkä. Niistä olen kai pariin otteeseen täälläkin maininnut. Tässä iässä jo on vähän näitä ongelmia, mutta taistelen niitä vastaan kovasti.

Tässä muakin vielä nauratti, mutta kyllähän se hymy sitten hyytyi jopa multakin.  
Vitsi, vitsi.


Siis alkuun haastatellaan asiakasta eli mitkä on ne ongelma-alueet:

Siis oikeasti, mä olen aika romuna, pystytkö tekemään jotain?
Jotain tähän tyyliin tässä jutusteltiin.


Mulla oli tunnin aika ja tuntui, että mä sain tunnin aikana myös vähän "jumppaakin" eli pyörin hoitopöydällä milloin mitenkin päin.

Välistä musta puristettiin ilmat pihalle ja milloin Harri pisti mut huutamaan ja kiroilemaan.

Lähdin käsittelystä varmaan kaksi senttiä pidempänä, kuin sinne mennessä.
Lauantaina heräsin ja luulin, että joku oli mua edellisenä päivänä hakannut.

Mutta kuitenkin kaikeasta huolimatta aion mennä sinne uudestaan. 

Suosittelen hakemaan apua ongelmiin, jos sellaisia matkan varrella tulee
ja niitähän tulee varsinkin ikääntyessä. 

Kiitos Marille, kun annoit tämän ja seuraavankin mahdollisuuden. 

Maiju

2 kommenttia:

  1. Eipä kestä. Ihan sinua ja hyvinvointiasi ajattelin. Matka voi olla alkuun kivulias, mutta ei pidä lannistua!

    VastaaPoista