16 huhtikuuta 2015

Uusi salituttavuus SATS (Elixia) Itis

Vaikka kolhiintuneet varpaani ovat hieman rauhoittaneet jumppailujani en ole kokonaan jättänyt salikäyntejä pois. Olen tehnyt liikkeitä sen puitteissa mitä varpaat ovat antaneet myöden. Sen sijaan askelkävely tai kävely yleensä ovat olleet hieman pienemmällä, kunnes varpaat taipuvat kunnolla ja kivutta pääsen näitäkin taas harjoittamaan.

Nyt olen käynyt rautoja ryskimässä itselleni täysin uudella salilla Itäkeskuksen SATS:ssa (oikeammin kaiketi pitäisi kutsua SATS Elixia, kun ovat keskenään yhdistyneet). Sali on paikallaan melko uusi ja sijaitsee Itäkeskuksen kauppakeskuksen toisessa kerroksessa. Tilaa on suhteellisen paljon ja tiloja on lämmittelyyn, kuntosalilaitteille ja ryhmäjumpille. Lisäksi löytyy höyrysauna, tavalliset saunat, hyvät suihkutilat ja tilavan oloinen pukeutumistila. Perheen pienimmille on MiniSats -palvelu tiettyihin aikoihin ja vaikuttaa olevan suosittu palvelu. Hienoa, että sellainen on saatavilla.

MiniSats perheen pienimmille
Kuntosalin puolelta löytyy uudehkot laitteet ja vapaat painot, ja lisäksi on tilat crosstraining -tyyppiselle harjoittelulle ja venyttelyyn. Itse olen viihtynyt toistaiseksi vain kuntosalin tarjonnan parissa, mutta tavoitteena on testata tarjolla olevat jumpatkin. Astun siis tulevaisuudessa taas mukavuusalueeni ulkopuolelle näin (nauraa) luottaen, että testaamatta ei voi tietää mikä on kivaa ja itselle mielekästä.
























Olen myös käyttänyt jo yhden tunnin PT:n palveluja, kun se kuuluu hintaan ja sellaista heti aluksi tarjottiin. Olin hieman hämilläni, kun olikin täysin ventovieras ihminen ohjaamassa (nauraa). Olen niin tottunut Lauraan, mutta ei se hämmennys kauaa kestänyt. Sain todella hyviä vinkkejä saattaakseni itseni notkeammaksi kuin nykyisin olen. Ja siinä on kyllä hommaa, mutta sitkeästi tehden hyvä tulee. Nytkin tuli aika hyvä hiki erilaisten venytysliikkeiden parissa!

Tälle salille on ollut joka kerta mukava tulla, kun vastaanottoaulassa aina joku hymyillen tervehtii. Aika pieni, mutta hieno asia. Itse arvostan.
Mutta kokemuksistani lisää taas myöhemmin. Aurinkoa päiväänne!

                                              Mari 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti