24 elokuuta 2018

JYSK goes city - tervetullut citykonsepti ja myymälä

Torstaina sain tilaisuuden tutustua JYSKin uusimpaan konseptiin ja osallistua uuden konseptin mukaisen citymyymälän lanseeraukseen kauppakeskus Forumissa Helsingissä. 
Myymälään astuin sisälle avoimin mielin, ja ihastuin heti näkemääni. Tunnelmakin oli sellainen kihelmöivän odottava (hymyilee).
JYSKin citykonsepti tuo suhteellisen laajasti sisustamisen mahdollisuudet lähemmäksi kaupunkilaista ja autotonta kuluttajaa. Sellaista kuluttajaa kuin minä itse (käytän liikkumiseen julkisia kulkuneuvoja). 

Uusi myymälä on harmoninen kokonaisuus, josta löytyy runsaasti erilaisia sisustustuotteita, koriste-esineitä, pienhuonekaluja ja sänkyjäkin. Tuotteiden esillepanot oli tehty huolella ja selkeästi. Kun antaa katseen kiertää hyllyjä ja erilaisia esillepanoja niin saa jo monen monta inspiraatiota ja ideaa omaan kotiinsa. Vaarana on tietysti, että mopo lähtee käsistä (nauraa). Myymälä on täynnä inspiraatioita ja ideoita, kuten sen pitääkin olla.



JYSK on Tanskassa vuonna 1979 Lars Larssenin perustama jälleenmyyntiketju, joka myy "kaikkea kotiin". Nykyisin ketju on jo varsin kansainvälinen ja Suomessakin sillä on useita kymmeniä liikkeitä. Ensimmäinen myymälä Suomeen avattiin 1995.
Uusi citykonsepti tuo sisustusideat ja -inspiraatiot lähemmäksi kuluttajaa. Uuden konseptin mukaisia liikkeitä avataan Forum kauppakeskuksen lisäksi myös Itäkeskukseen (viralliset avajaiset molemmissa perjantaina 23.8.2018). Näistä uusista citykonseptimyymälöistä löydät jatkossa uusimmat kausiteemat ja -trendit tuotteineen. 


JYSKin tämän syksyn sisustus on luonnollisen harmoninen ja skandinaavinen ilme täynnä lempeitä sävyjä. Uutuusmallistojen kolme keskeisintä teemaa ovat nimiltään Creative Mind, Human Nature ja The Thinker ja niitä yhdistää pehmeys. 
Creative Mind on leikkisä trendi, joka yhdistää naiselliset kuviot etnisiin yksityiskohtiin. Human Nature on luonnonläheinen trendi, jossa keskeinen innoittaja on luonnon kauneus. The Thinker on skandinaavista minimalismia. 
Kaikista näistä teemoista tuntui löytyvän sitä jotakin, mutta onneksi tyylejä saa sekoittaa. Kovasti nousi sellainen kuume tehdä syksyn tullen kodin sisustukseen muutoksia ja harkitsemaan hyggeilyä.




Minä siis tykästyin JYSKin uuteen JYSK goes city -teemaan ja citykonseptimyymälä -ideaan! Tervetullut lisä sekä ostoskeskuksiin että ydinkeskustaan (ja minulle itselleni).
Minä menin vähän sekaisin kaikista ihanuuksista ja tulin ostaneeksi vaikka ja mitä. Kaikki kylläkin tarpeeseen (nauraa). Poistuin myymälästä positiivisin tunnelmin.


                                   
                                              Mari

ps. Tarjottavat oli tässä tilaisuudessa taas mahtavat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti